Canadian Workplace Safety

by admin on March 13, 2011

Who knew construction accidents could be so funny?

Related Blogs

    { 25 comments… read them below or add one }

    notexa May 2, 2009 at 8:08 pm

    I’VE FALLEN AND I CAN’T GET UP!

    This is one of the mildly less disturbing ones IMO, and it’s even funny to a certain level.

    The hot oil one is horrible D:

    Shadoboy August 28, 2009 at 4:28 pm

    ROFL, now we only need Mama Luigi’s scream or a “What the fu-BOOOOM!”

    PhantomBoatParty September 13, 2009 at 3:39 am

    lol is that Harold Perrineau?

    kingalow1 September 15, 2009 at 4:19 pm

    He didn’t try too hard to avoid getting killed before he got killed – weird since he sort of said he was about to be killed – don’t you think he’d try to avoid being killed if he was suppposed to be killed? Was this like his 2nd chance to not be killed or somethin? Dumbass.

    bendy660 October 22, 2009 at 10:08 pm

    I lol’d

    inuyasha128b October 29, 2009 at 11:35 pm

    This is why I always inspect my own equipment… particularly since I use torches and such… fuck the company checks…. your life, you check it

    DrSalvador4 February 18, 2010 at 10:32 pm

    god damn that add is scary man but shit i can not disagree with you you know you shouldn’t laugh but i can help when i think about the WTF BOOOM thing, gad damn it

    AeroWinds2k9 March 22, 2010 at 3:53 am

    Oh my god I love you Canada.

    CaptainNensho May 31, 2010 at 3:19 pm

    thats why you dont hire a black man to do a white mans jobs. leave the fire to the white man, nigger go back to starving and throwing sticks in africa!

    razzlefrazzle123 June 24, 2010 at 4:56 am

    Fatality.

    FrancescoG7 June 26, 2010 at 9:18 pm

    Dumbass!

    MiniMoon10 July 3, 2010 at 11:31 pm

    @CaptainNensho Ok you rascit bastard. You can just go and fuck yourself cause us black people are not going anywhere!

    duckonwall July 25, 2010 at 5:20 am

    There goin down

    jacksonnicholls August 13, 2010 at 3:17 pm

    If you can see into the future and you know you’re going to die in an explosion

    GET THE FUCK OUTER THERE!

    Yetivision August 16, 2010 at 12:23 pm

    Ok, the hot oil one, with the screaming…was horrifying.

    This one balances it all out because dammit, it’s HILARIOUS.

    Havermayer August 31, 2010 at 11:28 pm

    This PSA sends a strong message. Do not get a construction job. Get a boring office job where you aren’t working in a death trap.

    duncan343 September 21, 2010 at 11:42 am

    @CaptainNensho U MAD?

    CaptainNensho September 21, 2010 at 7:07 pm

    @duncan343 very!

    joemanji October 2, 2010 at 4:30 pm

    OMG!!! Self-fullfilling prophecy!!!

    WhitePenguiN12345 October 8, 2010 at 9:24 pm

    the special effects in these vids are crazy awesome.

    nesbroslash October 10, 2010 at 8:19 pm

    Is it bad if I lol’d at this?

    4music101 February 5, 2011 at 1:05 am

    lol that guy got moped

    Caterpillar235 February 19, 2011 at 3:22 am

    I think the fire would have screwed him over before the fall…

    antoc0te March 1, 2011 at 4:58 am

    Dont worry, in canada medical care is free

    perogie34 March 11, 2011 at 3:31 am

    @antoc0te Med Care isn’t gonna help him, genius.

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: